Geography and History of Ames

Recreando a arte moderna « Atrás    

Nome da obra
O Cabaleiro coa man no peito
 

Samuel Míguez Blanco · 3 mayo 2019 20:22


Nome do autor ou autora
Doménikos Theotokópoulos, O Greco.

Data da obra
Entre 1578 e 1580

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
É un dos retratos españois máis coñecidos do mundo. Un cabaleiro coa man no peito mira ao espectador. O pintor enfatiza, na man e na cara, iluminándoos sobre un fondo case negro e establecendo así un vínculo co observador. A posición da man simplemente representa o xuramento da súa cabaleira. Este home, está vestido de forma elegante e leva unha espada dourada. Co profundo ollar, transmite a tristeza e a inquietude, coa man, a sinceridade.

Explicación da recreación
Para recrear a imaxe do "Cabaleiro coa man no peio", tívenme que vestir como tal, para iso, puxen unha camisa do meu pai e para facer a puntilla do pescozo e da man, collín un vestido blanco da miña nai. Con maquillaxe negro e marrón, fíxenme a barba e o mostacho, por último collín unha espada e púxena na cintura.
Para facer o fondo collín unha manta grís e colgueina na parede, despóis cuns eféctos retoqueina un pouquiño.


Nome da obra
Catro figuras nun escalón
 

Laura de la Torre González · 30 abril 2019 15:54


Nome do autor ou autora
Bartolomé Estaban Murillo

Data da obra
1660

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
Este cadro do século XVII é profano. Nel aparecen catro figuras onde a muller máis xoven que están no centro é a máis destacada e o seu xesto de medio sorriso e co ollo medio pechado, nesa época e nese contexto, dan a entender que estaba solteira e dispoñible.
A expresión do neno que está de pé á esquerda supón un carácter picaresco como o pantalón roto do neno que está deitado. Tamén aparece unha muller maior que coas súas mans está protexendo a cabeza dese mesmo rapaz.

Explicación da recreación
Nós para recrear o claro-escuro puxemos unha manta escura no fondo para destacar máis as persoas.
Candela púxose un sombreiro negro na cabeza porque non tiñamos un amarelo e arredor do pescozo colouse un fular branco. Vestiu cunha camisa vaqueira e cuns pantalóns de cor marrón que os remangou ata un pouco máis abaixo do xeonllo. O seu xesto é mirando á cámara e sorrindo, tamén está co pé dereito enriba da cama e co brazo dereito apoiado nesa mesma perna.
Nerea colocouse unha toalla branca na cabeza e púxose unha camisa branca por debaixo dun chuvasqueiro verde. Tamén se enrolou unha manta vermella arredor da cintura a modo de saia. Ela está de fronte á cámara, coa man dereita enriba do ombro de Candela cun xesto de enfado e coa boca revirada.
Carla tamén se colocou unha toalla branca na cabeza e unhas gafas negras, púxose un xersei sen mangas marrón por enriba dunha camisa branca e sobre as pernas, colocouse unha cazadora negra para que parecese unha saia. Ela está sentada nunha cadeira un pouco encurvada, mirando cara enfronte e suxeitándo a cabeza da nena que está apoiada nas súas pernas. Esta viste cunha chaqueta gris e cuns pantalóns de cor marrón escura. Tamén leva uns zapatos marróns cuns calcetíns altos verdes. Ela está de costas e deitada nunha cama.


Nome da obra
La joven de la perla
 

Laura Montaña Mata · 9 abril 2019 19:20


Nome do autor ou autora
Johannes Vermeer

Data da obra
1665

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
Esta obra do século XVII, tamén coñecida como A Rapaza do Turbante ou A Mona Lisa do Norte (ou de Holanda) é un dos retratos máis coñecidos do pintor holandés Johannes Vermeer e, como o seu título indica, a carácterística que máis cabe destacar da moza representada é o su pendente branco de perla. Ademais esta leva un pano azul na cabeza e un turbante amarelo no pelo. Presenta un contraste bastante marcado entre o fondo e as cores e luminosidade que se aprecia na persoa típico do barroco (claro-escuro). O punto focal do cadro, como xa comentei anteriormente, é o gran pendente que a xoven porta na súa orella esquerda.

Explicación da recreación
Na fotografía que recrea á obra imítanse os principais elementos da vestimenta da moza como o turbante amarelo e a cinta azul da cabeza e o pendente. Tamén se resalta a cor dos beizos mediante maquillaxe debido a intensidade e brillo que esta presenta no cadro orixinal. Respecto á iluminación da escena tentei que fose o mas tenue posible no fondo e poder así enfocar a luz no punto central, sen chegar a destacar a parede.


Nome da obra
Santas Justa y Rufina
 

Carla Álvarez Juncal · 1 abril 2019 20:21


Nome do autor ou autora
Bartolomé Esteban Murillo

Data da obra
1665-1666

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
No 1665, Murillo recibiu o encargo de decorar a igrexa do Convento dos Capuchinos de Sevilla e no primer corpo do maior retablo, pintou as Santas Justa e Rufina xa que esa igrexa estaba no lugar onde foran martirizadas.
Elas eran dúas irmás, fillas dun pobre alfareiro e é por iso que no chan, aínda que non se ven, aparecen a súas vaixelas aludindo á venta de cerámica que realizaban.
A torre que están suxeitando é un obxecto importante xa que está pintada con máis luz e encontrase no centro. Esta é a torre do campanario de Sevilla e pensaban que foi un milagro que nun gran terremoto non se derrubara, por iso se lle fixo ese recoñecemento. Tamén sosteñen unhas palmas cada unha, onde a que sostén a santa da esquerda está máis iluminada ca outra e está simbolizando a súa morte por martirio. As santas están representadas por dúas mozas cunha pel lisa situadas nun fondo máis escuro ca elas, de maneira frontal e cuns tons verdes, ocres e vermellos que acentúan a súa cara e a súa beleza.

Explicación da recreación
Nós o que fixemos foi colocarnos de pé nunha parede totalmente branca.
Carla fixo de Santa Justa que é a muller que aparece na esquerda da foto. Ela colocouse unha toalla branca na cabeza e un pendente vermello na orella dereita. Tamén se puxo unha blusa de manga larga, unha saia longa branca e colocou un fular amarelo arredor da cintura para simbolizar a manta que ten a muller da foto orixinal. A Santa, no brazo dereito, ten una tea rosa entón Carla enrolou no mesmo brazo un fular rosa. Nese mesmo brazo suxeita unha rama de giralda pero como non tiñamos, decidimos coller unha folla dunha planta. Ela está co corpo un pouco xirado cara Laura pero mirando para enfronte.
Laura fixo de Santa Rufina que é a muller da dereita da foto. Ela tamén se colocou unha toalla branca na cabeza e se puxo unha camiseta azul por debaixo dun xersei verde. Arredor da cintura, ten unha manta grande vermella como a da imaxe orixinal. Ela, na man dereita, tamén suxeita unha folla dunha planta e o seu xesto é como xirando a cabeza un pouco de lado e mirando cara arriba.
Xa que non tiñamos esa estrutura, puxemos a parte de arriba da caixa dun puzzle na que aparece esa mesma torre e Carla suxéitaa coas dúas mans e Laura só ca esquerda.


Nome da obra
Autorretrato, Colección Real
 

Raúl Pérez Agra · 29 abril 2019 20:13


Nome do autor ou autora
Peter Paul Rubens

Data da obra
1623

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da recreación
Para recrear esta obra poñerei unha chaqueta ou unha camisa negra e unha toalla ao redor do cuello e apagarei todas as luces e alumbrarei cunha linterna desde a esquerda para facer o claroescuro.