Geography and History of Ames

Recreando a arte moderna « Atrás    

Nome da obra
Santas Justa y Rufina
 

Carla Álvarez Juncal · 1 abril 2019 20:21


Nome do autor ou autora
Bartolomé Esteban Murillo

Data da obra
1665-1666

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
No 1665, Murillo recibiu o encargo de decorar a igrexa do Convento dos Capuchinos de Sevilla e no primer corpo do maior retablo, pintou as Santas Justa e Rufina xa que esa igrexa estaba no lugar onde foran martirizadas.
Elas eran dúas irmás, fillas dun pobre alfareiro e é por iso que no chan, aínda que non se ven, aparecen a súas vaixelas aludindo á venta de cerámica que realizaban.
A torre que están suxeitando é un obxecto importante xa que está pintada con máis luz e encontrase no centro. Esta é a torre do campanario de Sevilla e pensaban que foi un milagro que nun gran terremoto non se derrubara, por iso se lle fixo ese recoñecemento. Tamén sosteñen unhas palmas cada unha, onde a que sostén a santa da esquerda está máis iluminada ca outra e está simbolizando a súa morte por martirio. As santas están representadas por dúas mozas cunha pel lisa situadas nun fondo máis escuro ca elas, de maneira frontal e cuns tons verdes, ocres e vermellos que acentúan a súa cara e a súa beleza.

Explicación da recreación
Nós o que fixemos foi colocarnos de pé nunha parede totalmente branca.
Carla fixo de Santa Justa que é a muller que aparece na esquerda da foto. Ela colocouse unha toalla branca na cabeza e un pendente vermello na orella dereita. Tamén se puxo unha blusa de manga larga, unha saia longa branca e colocou un fular amarelo arredor da cintura para simbolizar a manta que ten a muller da foto orixinal. A Santa, no brazo dereito, ten una tea rosa entón Carla enrolou no mesmo brazo un fular rosa. Nese mesmo brazo suxeita unha rama de giralda pero como non tiñamos, decidimos coller unha folla dunha planta. Ela está co corpo un pouco xirado cara Laura pero mirando para enfronte.
Laura fixo de Santa Rufina que é a muller da dereita da foto. Ela tamén se colocou unha toalla branca na cabeza e se puxo unha camiseta azul por debaixo dun xersei verde. Arredor da cintura, ten unha manta grande vermella como a da imaxe orixinal. Ela, na man dereita, tamén suxeita unha folla dunha planta e o seu xesto é como xirando a cabeza un pouco de lado e mirando cara arriba.
Xa que non tiñamos esa estrutura, puxemos a parte de arriba da caixa dun puzzle na que aparece esa mesma torre e Carla suxéitaa coas dúas mans e Laura só ca esquerda.


Nome da obra
O Cabaleiro coa man no peito
 

Samuel Míguez Blanco · 3 mayo 2019 20:22


Nome do autor ou autora
Doménikos Theotokópoulos, O Greco.

Data da obra
Entre 1578 e 1580

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
É un dos retratos españois máis coñecidos do mundo. Un cabaleiro coa man no peito mira ao espectador. O pintor enfatiza, na man e na cara, iluminándoos sobre un fondo case negro e establecendo así un vínculo co observador. A posición da man simplemente representa o xuramento da súa cabaleira. Este home, está vestido de forma elegante e leva unha espada dourada. Co profundo ollar, transmite a tristeza e a inquietude, coa man, a sinceridade.

Explicación da recreación
Para recrear a imaxe do "Cabaleiro coa man no peio", tívenme que vestir como tal, para iso, puxen unha camisa do meu pai e para facer a puntilla do pescozo e da man, collín un vestido blanco da miña nai. Con maquillaxe negro e marrón, fíxenme a barba e o mostacho, por último collín unha espada e púxena na cintura.
Para facer o fondo collín unha manta grís e colgueina na parede, despóis cuns eféctos retoqueina un pouquiño.


Nome da obra
David con la cabeza de Goliat.
 

Enrique Martínez Vieites, Joel López Palacios · 7 abril 2019 18:23


Nome do autor ou autora
Caravaggio.

Data da obra
1607

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
A veces el débil puede ganar la batalla al más poderoso. En este caso Goliat es el gigante y fuerte y David, un pastor que se ofreció a luchar sin escudo, sólo con su única arma artesanal que, aunque muchos creían que era muy poco poderosa, simplemente le hizo falta usar una de las cinco piedras que almacenaba para darle a Goliat en la cabeza, y así pudo coger el arma del gigante para cortarle la cabeza(que es lo que aparece en el cuadro).


Explicación da recreación
-Vestimenta de Joel: camisa vella, saco recheo de algodón cun cordel atado á cintura ,pantalón vello ca cremalleira desabrochada e unha espada de plástico.
-Vestimenta de Kike: Peluca negra e maquillaxe de barba, bigote e unicello.
Sacamos a foto nun espacio con pouca luz ,tivemos que recortar a imaxe para que non se visen diferentes cores.


Nome da obra
Martha and Mary Magdalene
 

Candela Casal Veiga, Nerea González Carnero · 29 marzo 2019 16:51


Nome do autor ou autora
Michelangelo Merisi da Caravaggio

Data da obra
1598

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
Neste cadro, alguns dos obxectos máis importantes son os vestidos e peinados tan elaborados, xa que no barroco vestían prendas así. Tamén chaman a atención o espello e a flor. Estes materiais, están ahí para axudar a expresar o cadro. O pintor quería representar o que está a dicir Santa Marta, o engreida que era Santa María Magdalena, e con estes obxectos representa a vanidade feminina.

Explicación da recreación
O cadro de Caravaggio, usa unha das tecnicas do barroco, o claro escuro. Podese observar na cara da que está de pé máis iluminación, xa que se quería destacar máis. Tamén, hai un foco de luz no ombro da que está sentada. Nos fixemos a foto nun lugar escuro, e como única iluminación tiñamos esos dous puntos. Respecto ao espello, como non tiñamos un, collemos un globo terraquio, puxemoslle unha camiseta de cor negra, e con enfectos intentamos facer unha especie de marco.


Nome da obra
La joven de la perla
 

Laura Montaña Mata · 9 abril 2019 19:20


Nome do autor ou autora
Johannes Vermeer

Data da obra
1665

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
Esta obra do século XVII, tamén coñecida como A Rapaza do Turbante ou A Mona Lisa do Norte (ou de Holanda) é un dos retratos máis coñecidos do pintor holandés Johannes Vermeer e, como o seu título indica, a carácterística que máis cabe destacar da moza representada é o su pendente branco de perla. Ademais esta leva un pano azul na cabeza e un turbante amarelo no pelo. Presenta un contraste bastante marcado entre o fondo e as cores e luminosidade que se aprecia na persoa típico do barroco (claro-escuro). O punto focal do cadro, como xa comentei anteriormente, é o gran pendente que a xoven porta na súa orella esquerda.

Explicación da recreación
Na fotografía que recrea á obra imítanse os principais elementos da vestimenta da moza como o turbante amarelo e a cinta azul da cabeza e o pendente. Tamén se resalta a cor dos beizos mediante maquillaxe debido a intensidade e brillo que esta presenta no cadro orixinal. Respecto á iluminación da escena tentei que fose o mas tenue posible no fondo e poder así enfocar a luz no punto central, sen chegar a destacar a parede.